loading...
دانلود و مطالب خواندنی
کیهان جاهدیان بازدید : 74 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

» نتایج + جدول کامل لیگ قهرمان های اروپا

در مهم ترین مسابقات دیشب لیگ قهرمان های اروپا بارسلونا در مقابل سلتیک قرار گرفت و در دیگر بازی مهم منچستر یونایتد در مقابل نیز در مقابل براگا قرار گرفت که توانست صعود خودش را قطعی کند در بازی دیگر بایرن مونیخ در مقابل لیل قرار گرفت که توانست پیروزی سنگینی بدست آورد.

» جهت تماشای دیگر نتایج و جدول مسابقات به ادامه مطلب بروید ...

کیهان جاهدیان بازدید : 57 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

NFSMostWanted دانلود بازی Need For Speed Most Wanted 2012 + کرک SKiDROW و پچ تغییر زبان

| لینک خرید پستی بازی |

اگر شما طرفدار بازی های سبک اتومبیلرانی باشید حتما نام سری بازی های Need for Speed را شنیده اید و بالاخره یک نسخه از آن را تجربه کرده اید. حال کمپانی EA با همکاری شرکت CRITERION GAME نسخه جدیدی از آن را با نام Need for Speed: Most Wanted 2 تولید و روانه بازار کرده است. وبسایت سیب دانلود نیز نسخه کامل این بازی را همراه با کرک معتبر SKiDROW و همچنین پچ تغییر زبان در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. نکته اصلی در این بازی تعقیب و گریز و فرار از دست پلیس و دام های آنها میباشد. گرافیک بازی بسیار پیشرفت کرده و سعی شده تا ماشین های موجود در بازی به واقعی ترین شکل ممکن به نظر برسند. این نسخه از بازی به صورت Open World طراحی شده و شما میتوانید در سرتاسر نقشه شهر چرخ بزنید و ماموریت ها و مسابقات مخفی را کشف کنید. میانبر ها را یاد بگیرید تا در طول مسابقه از آنها استفاده کنید. گروه سیب دانلود به شما پیشنهاد میکند که به هیچ وجه این بازی زیبا را از دست ندهید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 55 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

DANGEROUS دانلود بازی Cabelas Dangerous Hunts 2013 نسخه SKiDROW

 

بازی CABELAS DANGEROUS HUNTS 2013 یک سبیه سازی شکار بسیار زیبا و هنرمندانه میباشد که توسط کمپانی Cauldron تولید و همچنین توسط Activision منتشر شده است. پس با این حساب خواهید دانست که با یک بازی زیبا و حرفه ای طرف هستید. شما در این بازی میبایست حیوانات وحشی ا قبیل خرس، شیر و … را در کشورها و جنگل های مختلف شکار کنید. مهم ترین نکته در این بازی این است که شما تیر اول را با توجه به شرایط محیطی از جمله باد و … درست به هدف بزنید و گرنه توسط این موجودات بی رحم تکه تکه خواهید شد. این نسخه از بازی با کرک معتبر SKiDROW از وبسایت سیب دانلود در اختیار شما قرار میگیرد.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 27 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

Assassins Creed III دانلود بازی Assassins Creed III برای XBOX360

یکی از نکات جالبی که می توان درباره Assassin’s Creed III به آن اشاره کرد، این است که قهرمان بازی می تواند به شکلی بسیار خوب از محیط اطرافش استفاده کند. شرایط آب و هوا در بازی نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند و طبیعت در پیشبرد بازی کمک زیادی به بازیکنان خواهند کرد. همچنین حیوانات وحشی هم دیگر دشمنانی هستند که باید با آن ها مبارزه کنید. کانر کنوی (Connor Kenway) یک قاتل است، اما طبیعت وحشی بازی نشان می دهد که قاتلی ماهرتر از کانر است. کانر در دنیای این بازی کارهای زیادی می کند و حرکات مختلفی انجام می دهد. البته دنیای این بازی، سرزمین اجدادی اوست و به همین دلیل او می داند که به چه صورت باید در این شرایط نجات پیدا کرد. در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: “شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند. شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود.

توجه داشته باشید که نسخه ایکس باکس Assassin’s Creed III در قالب ۲ دی وی دی میباشد که دی وی دی ۲ این بازی صرفا بخش مولتی پلیر آن است که در ایران ساپورت نمیشود. از این رو گروه سیب دانلود کامل ترین نسخه این بازی را که توسط گروه COMPLEX تهیه شده است در قالب ۱ دی وی دی در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 14 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

1 52 جدا کردن و چسباندن ویدئوها Boilsoft Video Splitter

نرم افزار Boilsoft.Video.Splitter.7.01.2 به شما کمک میکند تا علاوه بر جدا کردن کردن فایلهای ویدویی یا فیلم های مورد نظر خود آنها را بهم چسبانده و به یک فرمت واحد تبدیل نمایید. برخی از فرمتهای پشتیبانی شده توسط این نرم افزار عبارتند از AVI, MPEG, MPG, VOB, RM/RMVB, 3GP, ASF, WMV, WMA , MP4, MP4a, MKV و FLV .یکی دیگر از ویژگی های این نرم افزار پلیر داخلی آن میباشد که به راحتی متوان بعد از عملیات جدا کردن و چسباندن قسمتهای مختلف حاصل کار را مشاهده نمود و در صورت نیاز آن را اصلاح کرد.لازم به ذکر است که کیفیت فایلها در این نرم افزار  بعد از عملیات کوچکترین افتی حاصل نمیشوند. محیط  کاربری آن بسیار زیبا و کار با آن آسان میباشد.نرم افزاری که سیب دانلود قرار داده است بر روی هر نوع ویندوزی قابل نصب میباشد.

 برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 12 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

PainkillerHD دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation نسخه SKiDROW

بازی Painkiller از آن دسته بازی هایی است که اکثر بازی خور ها با آن خاطره دارند. حال nordic games نسخه جدیدی از این بازی را با نام Painkiller Hell & Damnation 2012 عرضه کرده است تا بار دیگر طرفداران خود را راضی نگه دارد. شما در این نسخه از بازی هم بار دیگر میبایست با همراهی دنیل گارنر که شخصیت اول این بازی میباشد شیاطین را نابود کنید. گرافیک این بازی با توجه به نسخه قبلی خودش بسیار پیشرفت کرده است که قدرت گرفته از Unreal Engine 3 میباشد. این بازی به طور کلی شامل ۱۴ مرحله و همچنین ۴ مرحله Boss یا مبارزه با غولآخر میباشد. این نسخه از بازی که توسط SKIDROW کرک شده است هم اکنون از سایت سیب دانلود در اختیار شما قرار میگیرد.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 18 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

» لیست مسابقات برگزار شده در شو مین اونت 7 نوامبر 2012 :

R-Truth vs ( One Man Band ! ) Heath Slater ( 1 ) ..................................................................... Single Match

Wade Barrett ( Barrett Barrage ) vs Sheamus ( 2................................................................. Single Match

» Wwe Main Event 7 November 2012 Results 

مسابقه ی ( 1 ) : آرتروث در مقابل هیث اسلیتر .................................................. برنده : آرتروث

مسابقه ی ( 2 ) : شیمس در مقابل ویدبرت ...................................................... برنده : شیمس

 

کیهان جاهدیان بازدید : 24 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (1)

FootballManager2013 دانلود بازی Football Manager 2013 نسخه SKiDROW

بازی Football Manager 2013 یک بازی بسیار زیبا و فوق العاده محبوب در بین دوستداران فوتبال میباشد توسط SKiDROW کرک شده است و نسخه کرک شده آن هم اکنون از سایت سیب دانلود قابل دریافت خواهد بود. شما در این بازی میبایست در نقش یک مربی فوتبال یک تیم فوتبال تشکیل داده و تک تک بازیکنان خود را با استاده از تاکتیک ها و مهارت های  مربی نگرانه آموزش و ارتقا دهید. تصمیم گیری درست و استفاده مناسب از وقت به منظور  آموزش دادن بازیکنان مهم ترین عامل برای پیشرفت در این بازی میباشد. شما میبایست بازی را از دید یک مربی حرفه ای فوتبال نگاه کنید زیرا کوچک ترین اشتباه در امر مربیگری میتواند به شکست تیم منجر شود. شما باید بدانید که کدام بازیکن را بخرید و برای خرید بازیکن چقدر هزینه کنید تا برای سایر نیاز های خود پول کافی داشته باشید. بدون شک این بازی میتواند شما را ساعت ها پای PC بند کند.پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید.برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 22 پنجشنبه 18 آبان 1391 نظرات (0)

CODBlackOpsII دانلود بازی Call Of Duty Black Ops II برای XBOX 360

با اطمینان کامل می توان به این موضوع اشاره کرد که سری Call of Duty پرطرفدارترین بازی های موجود در بازار هستند و هیچ بازی دیگری را نمی توان در نزدیکی این عنوان مشاهده کرد. پس از سر و صداهای زیاد، سرانجام بازی Call of Duty: Black Ops II معرفی شد. داستان در سال ۲۰۲۵ رخ می دهد و این موضوع بیانگر این است که در این بازی با تجهیزات نظامی جدید و چیزهای پیشرفته ای مواجه می شوید که احتمالاً در حال حاضر در مرحله آزمایشی قرار دارند یا هنوز طرح هایی از آن ها منتشر شده اند. همچنین بخش هایی از بازی در دهه ۸۰ میلادی رخ می دهند که در آنجا در نقش شخصیت های وودز (Woods) و میسون (Mason) قرار می گیرید که در نسخه اول سری Black Ops حضور داشتند. داستان بازی توسط شخصیت وودز روایت می شود و بیانگر این است که او پس از اتفاقات نسخه اول جان سالم به در برده است. در سال ۲۰۲۵ نیز بازیکنان در نقش پسر الکس میسون (Alex Mason) قرار می گیرند که دیوید میسون (David Mason) نام دارد. در سال ۱۹۸۰ هم در نقش خود الکس قرار می گیرید. جنگ اصلی این بازی میان آمریکا و چین رخ می دهد که همان مبارزه های سال ۲۰۲۵ خواهد بود. جنگ هایی که به جنگ سرد دوم (Second Cold War) معروف شده اند.

این نسخه از بازی که برای XBOX 360 تولید شده است، نسخه معتبر و سالم XBOX360ISO میباشد که به صورت Region Free و با فرمت iso در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد برای دانلود این بازی زیبا به ادامه ی مطلب بروید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 3
  • بازدید سال : 59
  • بازدید کلی : 1,853