loading...
دانلود و مطالب خواندنی

کیهان جاهدیان بازدید : 25 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/kjkzjxkzjzx.png

++Notepad نرم افزاری رایگان برای ویراش کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای Notepad ویندوز است. این نرم افزار ، زبان‌ های برنامه نویسی متعددی را پشتیبانی می‌نماید. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد.

 

کیهان جاهدیان بازدید : 23 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

windows xp SP3 دانلود ویندوز Windows XP Professional SP3 Integrated November 2011 + SATA

 

| بدون نیاز به سریال و فعال سازی |

 

دانلود آخرین نسخه ویندوز XP سرویس پک ۳ که حاوی آخرین آپدیت های ماه November نیز میباشد. شما با Windows XP Professional SP3 در امن ترین حالت در اینترنت گشت و گذار میکنید و از ابزار های امنیتی و اصلاح شده ویندوز استفاده میکنید. این ویندوز بدون نیاز به سریال نامبر نصب میشود و در میان نسخه هایی که همگی دستکاری میشوند جزو بهترین هاست که هم اکنون میتوانید از سایت سیب دانلود دریافت نمایید.

 

کیهان جاهدیان بازدید : 135 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

Adobe Dreamweaver نرم افزار قدرتمند و غنی است که اکثر طراحان برای طراحی های وب خود از آن استفاده می کنند. با Dreamweaver می توانید به سادگی اقدام به نوشتن کد ها و تگ های مد نظر خود نمایید، همچنین محیط ویرایشگر فوق حرفه ای این برنامه با تفکیک کردن کدهای مختلف، کد نویسی را برای شما آسان می نماید. اگر تا پیش از این برای مشاهده آنچه ساخته اید فایل را آپلود کرده و یا بر روی لوکال قرار می دادید اکنون تنها با یک کلیک امکان دیدن نتیجه کار برایتان فراهم شده است.
Adobe Dreamweaver CS6 علاوه بر پشتیبانی از تگ های HTML 5 و CSS 3 امکان ویرایش و استفاده از زبان های برنامه نویسی تحت وب نظیر PHP، ASP، ASP.NET، JSP و ... را در اختیار شما می گذارد و شما می توانید با استفاده از این نرم افزار به خلق وب سایت های حرفه بپردازید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Dreamweaver CS6:
- ساخت، طراحی، ویرایش صفحات وب
- محیط طراحی وب سایت با سه متد مختلف
- پشتیبانی از فرمت های مختلف صفحات وبActive Server Pages (ASP) ، Java Server ، PHP ، XML ، HTML ، JSP ، CSS ، ASPX و چندین و چند زبان برنامه نویسی دیگر
- محیطی متفاوت از نرم افزار های دیگر و بسیار کارا و حرفه ای
- پشتیبانی و طراحی صفحات وب بر پایه CSS ها
- استفاده از پشتیبانی از تمامی ابزار های موجود روی صفحات وب نظیر، عکس ها، انیمشن ها و ...
- امکان برقراری ارتباط میان برنامه های نوشته شده با بانک های اطلاعاتی معروف
- هوشمند بودن نرم افزار در شناسایی کد های نوشته شده
- سازگار با نرم افزار های دیگر شرکت Adobe
- پشتیبانی و توسعه صفحات پویا و داینامیک با قدرت ای جکس (AJax )
- سازگاری کامل با نرم افزار معروف Adobe Photoshop و فرمت PSD
- ویرایش آنلاین صفحات وب
- امکان آپلود صفحات بر روی هاست و سرور
- پشتیبانی و سازگاری با محصول جدید Adobe یعنی Adobe Air
- واسط کاربری جدید و بهینه شده برای کاربران
- سازگاری بهتر با CSS ها
- طراحی، توسعه و گسترش رابط های کاربری پویا با استفاده از Spry framework for Ajax
- افزایش کارایی CSS ها در صفحات وب با کمک کامپوننت های Spry widgets
- محیط سازگار با مجموعه Creative Suite و سایر محصولات جدید Adobe
- امکان وارد نمودن CSS به داخل پروژه با استفاده از CSS layouts
- گنجاندن داده ها در داخل صفحه وب با استفاده از XML از یک منبع RSS یا پایگاه داده
- مشاهده نحوه نمایش وب سایت طراحی شده بر روی موبایل با استفاده از Adobe Device Central
- قابلیت اضافه نمودن Transition هایی مانند grow, shrink, fade, highlight & ...
- امکان مدیریت کامل CSS ها
- پشتیبانی و سازگاری با CMS
- سازگاری و هوشمندی نرم افزار و هماهنگی خاص با PHP
- امکانات فوق العاده حرفه ای برای CSS
- سازگاری و هماهنگی با Adobe BrowseLab
- سازگاری و امکان کدنویسی هوشمند کدهای وردپرس
- راه اندازی سریعتر یک سایت در نسخه جدید
- بهینه سازی شده برای افزایش سرعت در نصب و عملکرد سیستم
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- پشتیبانی از تایپ فارسی
- و ...

 

کیهان جاهدیان بازدید : 29 پنجشنبه 25 آبان 1391 نظرات (0)

http://dragonedownload.rozup.ir/extended.png

بی شک یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در زمینه ویرایش تصاویر ، نرم افزار Adobe Photoshop میباشد که قطعا نرم افزار دیگری جایگزین آن نخواهد بود. البته کار با این نرم افزار همچون نرم افزار های منتشر شده ی دیگر توسط شرکت adobe ، نیازمند یک پیشینه و اطلاعات قوی در زمینه کار با برنامه است و تقریبا یک برنامه تخصصی به شمار میرود. جدیدترین نسخه نرم افزار فتوشاپ ،نسخه Cs6 آن می باشد که دارای قابلیتهای فراوان و جدیدی است.در این نسخه از فتوشاپ کاربر دیگر محدود به ویرایش عکس ها نخواهد بود و قادر است تا فایلهای ویدئویی را نیز ویرایش کند.یکی دیگر از قابلیت های کاربردی مهم فتوشاپ cs6 قابلیت ذخیره در پس زمینه است.به دلیل زمان بر بودن پروژه های سنگین فتوشاپ امکان این که کاربر عملا امکان کار روی نرم افزار را از دست بدهد ،وجود داشت اما با این وجود قابلیتی که بیان شد ، میتوان به انجام امور دیگر در فتوشاپ پرداخت.

 

کیهان جاهدیان بازدید : 37 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

SaintsRow دانلود نسخه کم حجم Saints Row The Third

سری Saints Row از همان شماره اول، عناوینی موفق بودند که جدا از کیفیت خوبی که داشتند، سبک جالبی را در Open-World خلق کردند و Volition سازنده این عنوان همیشه سعی داشته تا محصولش آنچنان شبیه به سری GTA نباشد. چندی پیش نسخه سوم Saints Row آماده شده و اینبار ما شاهد قدرتمندی گروه Saint هستیم که هر کاری که بخواهند، در شهر انجام می دهند. در نمایش اخیر بازی، ما شهر جدیدی را مشاهده می کنیم که خیلی با جزئیات کار شده است. نکته بارزی که در اولین صحنه متوجه می شویم، Draw to Distance خیره کننده بازی است و به نظر، به غیر از طراحی شخصیت ها، گرافیک بازی بسیار خوب کار شده است. Saints Row طبق گفته سازندگان، یکی از غیر معمول ترین بازی هایی است که تا به حال دیده اید. تعداد فنون و حرکت هایی که می توانید روی دشمنان یا مردم بی گناه اجرا کنید، فوق العاده متنوع و زیاد هستند و حتی آبروی بعضی عناوین مبارزه ای را هم می برد! راوی می گوید که ما می خواستیم یک بازی کاملاً Sandbox بسازیم که بازیکن در آن آزاد باشد و هر کاری که دوست دارد، انجام دهد. حال ممکن است که او بخواهد به مردم بی خانمان حمله کند و به طور مثال حرکات خشن کشتی کج را روی آن ها پیاده کند. شما در این شماره خیلی قدرتمند هستید و بر خلاف بازی های رایج این سبک که از پایین شروع به رشد می کنید، در Saints Row: The Third شما از همان ابتدا نیرومند هستید. کمی جلوتر، حتی می توانید با مردم در خیابان برقصید. در یک گوشه از شهر، نیروهای دشمن کنار هم ایستاده اند و بازیکن ما تقاضای نیروی هوایی می کند و طی یک چشم به هم زدن باران بمب بر سر آن ها می بارد . . . این نسخه از بازی به صورت RepacK و با حجم کم میباشد که شامل تمامی DLC های ارائه شده برای این بازی که جمعا ۱۹ عدد میشوند میباشد.بازی به صورت نصب آسان و بدون نیاز به کرک میباشد.

کیهان جاهدیان بازدید : 35 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

PES20135 دانلود نسخه کم حجم بلک باکس بازی Pro Evolution Soccer 2013

لینک خرید پستی بازی از شاپرک

پس از مدت ها انتظار سرانجام کمپانی معروف Konami بازی PES 2013 را در برای پلتفرم PC عرضه کرد که هم به صورت Single و هم Multiplayer قابل بازی خواهد بود. بازی از نظر گرافیکی پیشرفت بسیار چشمگیری داشته است. طراحی بازیکنان آنقدر طبیعی کار شده است که میتوان گفت کپی برابر اصل بازیکنان میباشد. حرکات بازیکنان و کنترل کردن آنها نیز تغییرات زیادی کرده اند. همچنین آخرین تغییرات و نقل و انتقال بازیکنان نیز در این نسخه از بازی قابل مشاهده است. شما هم اکنون میتوانید نسخه کم حجم بلک باکس این بازی را به صورت رایگان از وبسایت سیب دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 35 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

FIFA13PAL دانلود بازی FIFA 13 PAL برای XBOX360

سری بازی های FIFA همیشه موردپسند اکثر علاقه مندان به بازی های کامپیوتری بوده و هست. بازی ای که قدرتمندترین رقیب سری  بازی های PES میباشد که چندی پیش با نسخه PC خود سر و صدای زیادی به پا کرده است. هم اکنون FIFA نیز نسخه XBOX 360 خود را عرضه کرده است و تا ساعاتی دیگر نسخه PC آن نیز از همین سایت قابل دانلود میباشد. بازی از نظر گرافیکی در سطح قابل قبولی قرار دارد و طراحی کاراکتر ها و شباهت حرکات آنها با دنیای واقعی فوتبال حقیقتا ستودنیست. شما در این نسخه از بازی میتوانید توپ را به هرجهتی که مایل باشید حرکت دهید. همچنین سیستم تک به تک بازی نیز با استفاده از حالت های مختلف دیریپل زنی به جذلبیت بازی می افزاید. این نسخه از بازی بخ صورت PAL و با فرمت iso میباشد.شما میتونید این بازی را به صورت رایگان از وبسایت سیب دانلود دریافت نمایید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 52 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

1 8 دانلود نرم افزار قوی پی دی اف Okdo Pdf to All Converter

از آن رو که pdf هر روز در حال گسترش میباشد و کاربران به دنبال نرم افزار هایی میباشند که با قدرت هر چه تمام تر نیاز های این نوع فایل ها را به صورت یکجا بر طرف کند به همین دلیل اینبار سیب دانلود قصد دارد یک نرم افزار پر کاربرد و قوی را به کاربران گرامی معرفی کند Okdo Pdf to All Converter 4.7این نرم افزار در ابتدا میتواند تمام فرمتهای pdf را به فرمتهای doc, docx, docm, xls, xlsx, xlsm, rtf, ppt, pptx pptm, txt, htm, pdf, jpeg, jpg, bmp, gif, tif, png, emf, wmf, ico, jp2, j2k, pcx, rle, tga, swf video و… تبدیل کند در ضمن این عمل به راحتی صورت میگیرد همچنین سرعت در عملیات تبدیل و کیفیت بعد از تبدیل فایلها بسیار بالا میباشد.اگر سرو کار شما نیز با فایلهای pdf زیاد باشد پیشنهاد میکنیم این نرم افزار همه کاره و قوی را در این زمینه از دست ندهید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 53 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

AngryBirdsStarWars دانلود بازی پرندگان خشمگین: جنگ ستارگان Angry Birds Star Wars

بالاخره Angry Birds Star Wars که قرار بود ۸ نوامبر ۲۰۱۲ عرضه شود، همتنگونه که قول داده شده بود عرضه شد و وبسایت سیب دانلود نیز نسخه کرک شده و ۱۰۰% سالم آن را برای اولین بار در میان سایت های پارسی زبان با لینک مستقیم در اختیار شما عزیزان قرار میدهد. این مجموعه از این بازی معروف که همکاری مشترکی میان Rovio Entertainment و سازنده سری فیلم ها و بازی های جنگ ستارگان به نام Lucasfilm میباشد که ترکیبی از Angry Birds Classic و همچنین Angry Birds Space با تم ، رنگ و لعاب، داستان و شخصیت های سری جنگ ستارگان است که تجربه جدید و بسیار لذت بخشی از پرندگان خشمگین را برای شما رقم خواهد زد. این نسخه از بازی به صورت پیشفرض کرک شده است و فقط کافی است پس از دانلود بازی آن را اجرا کرده و از بازی لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کیهان جاهدیان بازدید : 54 جمعه 19 آبان 1391 نظرات (0)

MedalofHonorWarfighter دانلود بازی Medal of Honor Warfighter + کرک فیکس و آپدیت 1 و پچ تغییر زبان

| لینک خرید پستی بازی |

گرگ گودریچ (Greg Goodrich) تهیه کننده بازی می گوید که Medal of Honor: Warfighter همانند بتل فیلد ۳ یک جنگ بزرگ را به تصویر نمی کشد و بیشتر مأموریت های واقعی جوخه Tier 1 را نشان می دهد. با توجه به این صحبت گودریچ و نمایش این بازی در E3 امسال، می توانیم به این نتیجه برسیم که Medal of Honor سعی ندارد یک Call of Duty و یا بتل فیلد باشد. این بازی بیشتر به جنبه تاکتیکی و مأموریت های جوخه های کوچک جهت گیری دارد و به نظر من این کمی جای خوشحالی است که سازندگان قصد تکرار یک موضوع کلیشه ای را ندارند. هر چند به هر نحوی این سبک وارد کلیشه شده، ولی همین اندک تفاوت ها هم قابل توجه است. MoH: Warfighter در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است…

گروه سیب دانلود هم اکنون کامل ترین نسخه این بازی را همراه با کرک فیکس و آپدیت ۱ این بازی در اختیار شما قرار میدهد.

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید.

کرک فیکس و آپدیت ۱ و پچ تغییر زبان به پست اضافه شد

کرک فیکس V3 به پست اضافه شد

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 30
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 15
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 1,875